24ωρη απεργία και στον ΟΣΕ – Αλλαγές στα δρομολόγια

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ενημερώνει ότι ύστερα από την εξαγγελία 24ωρης απεργίας της Γ.Σ.Ε.Ε. για την Πέμπτη 20 Μαΐου 2010, στην οποία συμμετέχει και η Π.Ο.Σ. (Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών), επέρχονται στα δρομολόγια του Σιδηροδρόμου οι παρακάτω μεταβολές:

Α. Στις 19-05-2010, προηγούμενη hμέρα της ΑΠΕΡΓΙΑς

  1. Μεταξύ Αθήνας – Αλεξανδρούπολης – Αθήνας

Καταργούνται  τα δρομολόγια IC 74 και IC 75.

  1. Μεταξύ Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Αθήνας

Καταργούνται  τα δρομολόγια 504, 505, 604 και 605.

  1. Μεταξύ Αθήνας – Οινόης – Αθήνας

Καταργούνται  τα δρομολόγια 1558, 2530 και 2533.

  1. Μεταξύ Θεσσαλονίκης – Έδεσσας/Κοζάνης/Φλώρινας – Θεσσαλονίκης

Καταργούνται  τα δρομολόγια 753 και 757.

5. Μεταξύ Πειραιά – Κιάτου – Πειραιά (Προαστιακός Αθήνας)

Καταργείται το δρομολόγιο 4336 (22:44), ενώ το δρομολόγιο 4337 (22:36) θα πραγματοποιηθεί μέχρι το Σ.Σ. Αθήνας.

6. Μεταξύ Αεροδρομίου– Λιοσίων – Αεροδρομίου (Προαστιακός Αθήνας)

Καταργούνται  τα δρομολόγια 4241 (23:00), 4242 (23:35), 4243 (23:14), 4244 (23:50), 4245 (23:31) και 4246 (00:06).

7. Μεταξύ Λάρισας – Βόλου – Λάρισας

Καταργούνται  τα δρομολόγια 1586 και 1587.

8. Μεταξύ Κορίνθου – Άργους – Ναυπλίου – Τρίπολης

Καταργούνται  τα δρομολόγια 1437, 1438, 1441 και 1422.

9. Διεθνή δρομολόγια

Καταργούνται τα δρομολόγια 444 και 445 (Θεσσαλονίκη – Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη), το δρομολόγιο 463 (Βουκουρέστι – Θεσσαλονίκη) δεν θα εκτελεστεί στην ελληνική διαδρομή του, ενώ το δρομολόγιο 337 (Βελιγράδι – Θεσσαλονίκη) στην ελληνική διαδρομή του (Ειδομένη – Θεσσαλονίκη) θα πραγματοποιηθεί από λεωφορεία.

Β. στισ 20-05-2010, ημέρα της απεργιασ

  • Καταργούνται όλα τα επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια, πλην του 604 που θα αναχωρήσει από Αθήνα μετά τη λήξη της απεργίας, καθώς και του 605 που θα εκτελέσει μόνο τη διαδρομή Θεσσαλονίκη – Αθήνα και θα αναχωρήσει από Θεσσαλονίκη επίσης μετά τη λήξη της απεργίας.
  • Καταργούνται τα διεθνή δρομολόγια 360, 361, 362, 363, 444 και 445, καθώς και τα υπόλοιπα διεθνή δρομολόγια στην ελληνική διαδρομή τους.
  • Την ημέρα αυτή θα κυκλοφορήσουν μόνο οι οριζόμενες ως «Αμαξοστοιχίες Κοινωνικών Αναγκών». Πιο συγκεκριμένα:
  1. Μεταξύ  Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Αθήνας
    Θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια 500 και 501.
  1. Μεταξύ Θεσσαλονίκης – Δικαίων – Θεσσαλονίκης
    Θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια 604/1684 μεταξύ Θεσσαλονίκης – Δικαίων και 613 μεταξύ Δικαίων – Θεσσαλονίκης.
  1. Μεταξύ Θεσσαλονίκης –Φλώρινας / Κοζάνης – Θεσσαλονίκης
    Θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια 741/765 και 766/746.
  1. Μεταξύ Πειραιά – Κιάτου – Πάτρας – Καλαμάτας – Κιάτου – Πειραιά
    Θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια 4302/IC20 και IC23/4337.
  1. Μεταξύ  Πειραιά – Αθήνας – Κορίνθου – Άργους – Τρίπολης – Κορίνθου – Πειραιά
    Θα πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια 4316/424 & 421/4311.
  • Τέλος, δε θα εξασφαλίζεται Υπηρεσία Κυκλοφορίας ούτε για τις αμαξοστοιχίες της ΑΜΕΛ στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 18/05/2010, in MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε