«BUSINESS ANALYTICS ΣΥΝΕΔΡΙΟ: Τάσεις, Προκλήσεις και Ευκαιρίες στη νέα εποχή με τη χρήση μεθοδολογιών επιχειρηματικής ευφυΐας»

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα διοργανωθεί την Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011 ένα συνέδριο αποκλειστικά για τα Business Analytics. Μια πρόκληση δημιουργείται για τις εταιρίες, αφού καλούνται να εκμεταλλευτούν τον μεγάλο όγκο δεδομένων που κατέχουν.

Οι οργανισμοί σταδιακά αρχίζουν να αντιλαμβάνονται την αξία που μπορούν να δώσουν τα analytics αυξάνοντας την αποδοτικότητα των αποτελεσμάτων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης. Η διοίκηση έχει αρχίσει να συνδέει τα μετρήσιμα οικονομικά οφέλη με τα analytics. Πέρα από αυτό, πολλά από τα χρηματοοικονομικά προβλήματα που αντιμετώπισαν οι οργανισμοί τα τελευταία χρόνια θα μπορούσαν να είχαν μετριαστεί ή αποφευχθεί αν είχε αξιοποιηθεί κατάλληλα η διαθέσιμη πληροφορία. Η αλήθεια είναι ότι πολλές εταιρίες προσπαθούν να οργανώσουν τα δεδομένα που έχουν. Οι νέες εταιρίες με αντικείμενο τη διαχείριση δεδομένων και πληροφοριών αυξάνονται τα τελευταία χρόνια, δίνοντας το μήνυμα ότι υπάρχει πληροφορία με πολύ μεγάλη αξία που μένει ανεκμετάλλευτη. Θα συζητηθούν οι βασικότερες προκλήσεις αλλά και το τι μαθαίνουμε από άλλες εταιρικές καινοτομίες.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 08/03/2011, in ΣΥΝΕΔΡΙΑ. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: