«Συγχαρητήρια Μύκονος, Συγχαρητήρια Ελλάδα»

Με τη βράβευση της Μυκόνου ως του καλύτερου ευρωπαϊκού νησιού σύμφωνα με το περιοδικό Condé Nast Traveler, δόθηκε μια ισχυρή νότα αισιοδοξίας στην αποστολή της Ελλάδας χθες (9-11-2010) στο Λονδίνο στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση του Λονδίνου World Travel Market 2010. Το Condé Nast Traveler Readers’ Choice Award που κερδίζει η Μύκονος στην κατηγορία Best European Island για έβδομη συνεχή χρονιά παραδόθηκε στον Υφυπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού, κ. Γιώργο Νικητιάδη από τον Executive Director του περιοδικού, κ. John Hillock, σε ειδική εκδήλωση στο περίπτερο του ΕΟΤ στην έκθεση, παρουσία του Προέδρου του ΕΟΤ και όλης της ελληνικής αποστολής. Η άποψη αυτή των αναγνωστών του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού περιοδικού των ΗΠΑ και ολόκληρου του κόσμου, έχει ήδη ανακοινωθεί στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού, όπου φαίνεται ότι η Μύκονος ξεπέρασε και πάλι τα πλέον ανταγωνιστικά νησιά της Μεσογείου και της Νότιας Ευρώπης στην κατηγορία «Καλύτερο Ευρωπαϊκό Νησί», μεταξύ των οποίων την Ίμπιζα, το Κάπρι, τη Μαδέρα και τη Μαγιόρκα, συμπληρώνοντας τη μεγαλύτερη συνολικά βαθμολογία (78.0).

Ως πρωταγωνίστρια της χθεσινής μέρας στην έκθεση, η Μύκονος δεν περιορίστηκε στη σύντομη τελετή απονομής του βραβείου, αλλά στο πλαίσιο της οργανωμένης συμμετοχής της, κεφαλαιοποίησε τα οφέλη του βραβείου, με δημοσιότητα μέσα από συνεντεύξεις σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (LGR) στο Λονδίνο, social media (facebook, twitter κλπ), καθώς και διαδικτυακά τηλεοπτικά κανάλια, με στόχο την μετάδοση του μηνύματος ταυτόχρονα με την εκθεσιακή συμμετοχή.

Στη World Travel Market 2010, η Μύκονος παρουσιάζει το τουριστικό προϊόν της βάσει νέας στρατηγικής μάρκετινγκ: Η εταιρία Συμβούλων του Δήμου Μυκόνου, MTC GROUP, που στελεχώνει το περίπτερο, πραγματοποιεί προγραμματισμένες συναντήσεις, παρουσία ιδιωτών επιχειρηματιών του νησιού, όπου αναλύονται όλες οι διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος, η «σφραγίδα» ποιότητας του περιοδικού Conde Nast Traveler και το εύρος το υπηρεσιών. Η εκθεσιακή παρουσία του Δήμου, τις δύο πρώτες μέρες της έκθεσης, είναι απόλυτα εποικοδομητική με την προσέλκυση ενδιαφέροντος ταξιδιωτικών πρακτόρων και tour operators για την επέκταση της Μυκόνου σε μορφές τουρισμού που δεν έχουν αξιοποιηθεί ακόμα πλήρως, όπως ο φυσιολατρικός τουρισμός και ο νεανικός τουρισμός από το εξωτερικό, ενώ για τις επόμενες δύο μέρες, προβλέπεται ακόμα δυναμικότερη με τη διενέργεια διαγωνισμού για την κλήρωση 2 πενθήμερων διαμονών στο νησί.

 

Enhanced by Zemanta

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 10/11/2010, in MARKETING and tagged , . Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: