Η INTERAMERICAN εκσυγχρονίζει το μοντέλο διανομής

Έμφαση στη δυναμική ανάπτυξη των πωλήσεων σε άρρηκτη σχέση με την κερδοφορία δίνει το τριετές επιχειρησιακό πλάνο (2011-2013) της INTERAMERICAN, που παρουσιάστηκε πρόσφατα.

Ειδικότερα, η προσαρμογή της διανομής προϊόντων και υπηρεσιών στο σύγχρονο κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον –δηλαδή το τί θέλει για την ασφάλισή του ο καταναλωτής σήμερα και πώς μπορεί να το έχει- αποτελεί το σημαντικό βήμα του εκσυγχρονισμού που επιχειρεί η INTERAMERICAN στις πωλήσεις. Ο σχετικός σχεδιασμός που ξεκίνησε από τις υποδομές (προϊόντα, διαδικασίες, αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας, εκπαίδευση), όπου το προς επένδυση ποσό φθάνει τα 14 εκατ. ευρώ, καταλήγει στις πωλήσεις με την ενίσχυση της πολυκαναλικής διανομής.

Συγκεκριμένα, στο επιχειρησιακό πλάνο ενδυναμώνεται ο ρόλος του αποκλειστικού δικτύου agency σύμφωνα με τις βέλτιστες διεθνείς πρακτικές της GAMA International και της LIMRA, το οποίο μετασχηματίζεται σε σύνολο μεγάλων δυναμικών μονάδων. Η συγκέντρωση του δικτύου agency σε μεγάλα Γραφεία Πωλήσεων χαρακτηρίζεται από τη χρήση ιδιόκτητων συστημάτων υποστήριξης και στέγης, στοχεύει στην αποκέντρωση λειτουργιών από την εταιρεία στο δίκτυο και μεταφράζεται σε ταχύτερη διεκπεραίωση εργασιών και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών. Το πλάνο προβλέπει επίσης τις εναλλακτικές δυνατότητες δημιουργίας αυτοχρηματοδοτούμενων Γραφείων associated συνεργατών καθώς και συνεργαζομένων Πρακτορείων.

Στόχοι του εκσυγχρονισμού του μοντέλου για το δίκτυο agency είναι η αύξηση της παραγωγικότητας, η βελτίωση της ποιότητας των πωλήσεων, η ανάπτυξη νέας γενιάς managers του δικτύου, η προσέλκυση νέων ασφαλιστικών συμβούλων και η ενδυνάμωση του επαγγελματισμού όλων των συνεργατών με τον πελάτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος.

Ο κ. Thomas van Rijckevorsel, Πρόεδρος της INTERAMERICAN και μέλος του Executive Board του μητρικού ομίλου EUREKO, εξέφρασε την ικανοποίηση της EUREKO για την INTERAMERICAN, δηλώνοντας: «Έχουμε την πεποίθηση ότι η INTERAMERICAN εκπληρώνει όλα τα προαπαιτούμενα για να είναι ένας ισχυρός τοπικός παίκτης. Στο πλαίσιο της διεθνούς στρατηγικής μας, η INTERAMERICAN στην Ελλάδα παίζει ένα σημαντικό ρόλο. Ο εκσυγχρονισμός του μοντέλου διανομής εναρμονίζεται με την πολιτική μας για τη διαρκή βελτίωση του επιχειρησιακού σχεδιασμού και των δραστηριοτήτων μας».

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 16/09/2010, in INTERAMERICAN. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: