Η GOOGLE ανανεώνει την πολιτική της περί εμπορικών σημάτων σε όλη την Ευρώπη

Image representing Google as depicted in Crunc...
Image via CrunchBase
Αθήνα, 4 Aυγούστου, 2010 – Κατόπιν απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, η Google ανανέωσε σήμερα την πολιτική της περί εμπορικών σημάτων στην Ευρώπη.

Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, μία εταιρία που διαφημίζεται μέσω της Google στην Ευρώπη θα μπορεί να επιλέξει όρους εμπορικών σημάτων άλλων εταιριών ως λέξεις-κλειδί (keywords) αναζήτησης. Για παράδειγμα, εάν ένας χρήστης πληκτρολογήσει το εμπορικό σήμα ενός κατασκευαστή τηλεοράσεων, θα μπορεί να βρει σχετικές και χρήσιμες διαφημίσεις από εταιρίες ηλεκτρικών ειδών, site με απόψεις καταναλωτών, πωλητές μεταχειρισμένων συσκευών, καθώς επίσης και διαφημίσεις από άλλους κατασκευαστές. Σύμφωνα με την προηγούμενη πολιτική της Google στην Ευρώπη, οι ιδιοκτήτες ενός εμπορικού σήματος είχαν τη  δυνατότητα να το καταθέσουν στην Google και να εμποδίσουν την εμφάνιση διαφημίσεων από τρίτους.

Αυτή η αλλαγή εξομοιώνει την ευρωπαϊκή πολιτική της Google με αυτή που έχει υιοθετήσει στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Οι διαφημιστές έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν όρους εμπορικών σημάτων τρίτων στις ΗΠΑ και στον Καναδά ήδη από το 2004, στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία από το 2008 και σε πολλές άλλες χώρες από το Μάιο του 2009. Ο πλήρης κατάλογος των χωρών στις οποίες έχει ήδη εφαρμοστεί η πολιτική αυτή είναι διαθέσιμος εδώ.

Ένας ιδιοκτήτης εμπορικού σήματος στην Ευρώπη που θεωρεί ότι μια διαφήμιση τρίτου δημιουργεί σύγχυση στους χρήστες ως προς την προέλευση των διαφημιζόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, όταν η διαφήμιση ενεργοποιείται από το εμπορικό της σήμα μπορεί να υποβάλει ένσταση στην Google. Εάν η Google θεωρήσει ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση προκαλεί σύγχυση στους χρήστες ως προς την προέλευση των αγαθών και των υπηρεσιών που διαφημίζονται, η διαφήμιση μπορεί να εμποδιστεί.

Η νέα πολιτική περί εμπορικών σημάτων είναι  σύμφωνη με απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου του περασμένου Μαρτίου. Το δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η Google έχει σεβαστεί το δίκαιο των εμπορικών σημάτων, επιτρέποντας στους διαφημιστές να υποβάλουν προσφορές για τις λέξεις-κλειδιά που αντιστοιχούν σε εμπορικά σήματα τρίτων.
«Με αυτήν την αλλαγή στην πολιτική μας, ουσιαστικά επωφελούνται οι χρήστες καθώς θα εκτίθενται σε διαφημίσεις πιο σχετικές με αυτό που αναζητούν, κάθε φορά που κάνουν χρήση του Google», δήλωσε ο Στέφανος Λουκάκος, Γενικός Διευθυντής της Google Ελλάδας.
Σημειώνεται ότι η νέα πολιτική της Google τίθεται σε ισχύ στις 14 Σεπτεμβρίου.
  1. Η πολιτική της Google σχετικά με τα κείμενα των διαφημίσεων παραμένει η ίδια – μη εξουσιοδοτημένοι διαφημιστές δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν παρακολουθούμενο εμπορικό σήμα στο κείμενο της διαφήμισής τους. Αυτή η αλλαγή πολιτικής εμπορικών σημάτων αφορά μόνο τις λέξεις-κλειδί.
  2. Εξαίρεση αποτελεί το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιρλανδία που τώρα ανανεώνουν την πολιτική  τους αναφορικά με τα κείμενα των διαφημίσεων. Από τις 14 Σεπτεμβρίου 2010, ορισμένοι διαφημιστές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία θα μπορούν να χρησιμοποιούν εμπορικά σήματα τρίτων στο κείμενο της διαφήμισής τους, ακόμη και αν δεν κατέχουν αυτό το σήμα ή δεν έχουν ρητή έγκριση από τον ιδιοκτήτη του εμπορικού σήματος να το χρησιμοποιούν. Σε αυτούς τους διαφημιστές περιλαμβάνονται οι μεταπωλητές, πωλητές εξαρτημάτων, ανταλλακτικών καθώς και ιστοσελίδες με ενημερωτικό υλικό.
Enhanced by Zemanta

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 04/08/2010, in COOGLE. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: