253,77εκατ. ευρώ η παραγωγή α’ εξαμήνου της INTERAMERICAN

Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου INTERAMERICAN

Άμεση η προσαρμογή της  εταιρείας στο  σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον και ετοιμότητα για το Solvency II

Σταθερά θετική εικόνα για την πορεία της INTERAMERICAN αντανακλούν τα παραγωγικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2010. Με εστίαση στις εμπορικές δραστηριότητες της και με σχεδιασμό στη λογική ανάπτυξης εργασιών προχωρεί η εταιρεία, εδραιώνοντας την πρωταγωνιστική θέση της στο αναδιαμορφούμενο τοπίο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.
Κατά το διάστημα Ιανουαρίου – Ιουνίου, η  INTERAMERICAN παρουσιάζει συνολική παραγωγή σε μικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 253,77 εκατ. ευρώ έναντι 241,9 εκατ. στο αντίστοιχο εξάμηνο του 2009, αυξημένη κατά 4,9%.
Ειδικότερα, στον κλάδο Ζωής η εταιρεία σημείωσε παραγωγή 138,13 εκατ., με αύξηση 1,9% έναντι α’ εξαμήνου του 2009 (135,61 εκατ.), που οφείλεται κυρίως στις συνεχιζόμενες πωλήσεις επενδυτικών (unit linked) προϊόντων και δευτερευόντως στον υπερδιπλασιασμό της παραγωγής στον κλάδο Υγείας. Στον κλάδο Γενικών Ασφαλειών η παραγωγή έφθασε στα 110,31 εκατ. αυξημένη κατά 8,5% έναντι 2009 (101,66 εκατ.), που προήλθε κυρίως από τους κλάδους αυτοκινήτων (αύξηση 8%) και πυρός (αύξηση 11,5%). Ο τομέας Οδικής Βοήθειας απέφερε 2,57 εκατ. ασφάλιστρα εκτός των ασφαλίστρων οδικής βοήθειας που εγγράφονται στις εταιρείες ζημιών και υγείας του ομίλου (12,78 εκατ.), από εσωτερικές συνέργειες, ενώ η Προσωπική (Άμεση Ιατρική) Βοήθεια παρουσίασε 2,76 εκατ. ασφάλιστρα.
Το πρώτο  εξάμηνο του έτους ήταν για την INTERAMERICAN ιδιαίτερα δημιουργικό ως προς την υλοποίηση του επιχειρησιακού σχεδιασμού για την ετοιμότητά της εν όψει Solvency II και την αναζωογόνηση των εμπορικών δραστηριοτήτων της. Η εταιρεία προώθησε τα νέα ασφαλιστικά προγράμματα, στη λογική του συστήματος, Family Life για την προστασία εισοδήματος, Business και Ease Business για μικρομεσαίες επιχειρήσεις, Mediplan Senior για τη φροντίδα υγείας της τρίτης ηλικίας σε συνεργασία με την Ευρωκλινική Αθηνών και βελτίωσε τα ομαδικά προγράμματα Microgroup Protection. Παράλληλα, συνέδεσε τη δομή και λειτουργία του δικτύου agency με την κερδοφόρο απόδοση, ενίσχυσε την πολυκαναλικότητα στη διανομή και ολοκλήρωσε την πρώτη φάση του project Cosmos για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών.
Χαρακτηριστικά, ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, επισημαίνει: «Όλες οι κινήσεις μας στην INTERAMERICAN στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση των αναλαμβανομένων κινδύνων και στην ενδυνάμωση των θεμελίων της εταιρείας, ώστε να υποστηριχθεί ο ηγετικός χαρακτήρας της σε μια αγορά που βρίσκεται σε φάση ριζικών μεταβολών. Ο περιορισμός των δαπανών από μόνος του, δεν είναι αρκετός για να έχει σήμερα μια εταιρεία προοπτική. Γι’ αυτό, με γνώμονα τα νέα πλαίσια που δημιουργούνται από την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, η INTERAMERICAN είναι έτοιμη για την επόμενη ημέρα υποστηρίζοντας με καινοτόμες για την αγορά μας εφαρμογές και υπηρεσίες την πελατοκεντρικότητα και τον επαγγελματισμό των συνεργατών της. Δημιουργείται ένα σύγχρονο μοντέλο εμπορικών διαδικασιών, εισάγονται νέες τεχνολογίες και συστήματα βελτίωσης της παραγωγικότητας, ενδυναμώνονται οι ανθρώπινοι πόροι και διατηρείται σε πολύ υψηλό επίπεδο η κεφαλαιακή υπόσταση και φερεγγυότητα της εταιρείας».
Μικτά εγγεγρ. ασφάλιστρα (εκατ. ευρώ)
ΚΛΑΔΟΣ 2010 2009 %
Ζωής  (Ζωή και Υγεία) 138,13 135,61 1,9%
Γενικών Ασφαλειών 110,31 101,66 8,5%
Βοηθείας (Οδικής και Προσωπικής)   5,33   4,63 15,1%
Οδικής  Βοήθειας εγγεγραμμένα στον Όμιλο 12,79    13,36

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 03/08/2010, in INTERAMERICAN. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: