Η ισχυρή απόδοση των Εταιρειών Οικιακής Ψυχαγωγίας και Οικιακών Συσκευών αντιστάθμισμα στην μείωση κερδών της Κινητής Τηλεφωνίας

Η LG Electronics ανακοινώνει οικονομικά αποτελέσματα

για το δεύτερο τρίμηνο  του 2010

Η LG Electronics, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο των ηλεκτρονικών προϊόντων και της τεχνολογίας, ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2010, που δεν έχουν υποβληθεί σε λογιστικό έλεγχο (unaudited earnings results) βάσει Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS). Παρά τη συνεχιζόμενη ύφεση, τα έσοδα παρουσίασαν αύξηση στις περισσότερες επιχειρηματικές μονάδες σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2009. Η ισχυρή απόδοση των Εταιρειών Οικιακής Ψυχαγωγίας και Οικιακών Συσκευών, λειτούργησε αντισταθμιστικά στη μείωση των κερδών στον τομέα Κινητής Τηλεφωνίας της LG.

Για το δεύτερο τρίμηνο του 2010, η LG κατέγραψε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 14,4 τρισεκατομμυρίων KRW (12,4 δισεκατομμυρίων USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 126 δισεκατομμυρίων KRW (108 εκατομμυρίων USD), με πτώση των πωλήσεων κατά 0,7% (αύξηση 10% σε USD) και των καθαρών κερδών κατά 33% (μείωση 26% σε USD), σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (ΥοΥ).

Επιχειρησιακές  αποδόσεις σε παγκόσμιο  επίπεδο ανά εταιρεία

Τα έσοδα της Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) της LG, αυξήθηκαν κατά 4% από το προηγούμενο τρίμηνο και κατά 19% ΥοΥ, καθώς η ζήτηση για τηλεοράσεις με επίπεδη οθόνη παρουσίασε σημαντική άνοδο, οδηγώντας σε πωλήσεις ύψους 5,4 τρις KRW (4,6 δις USD) και λειτουργικό κέρδος 28 δις KRW (24 εκατομμυρίων USD). Η διάθεση τηλεοράσεων με επίπεδη οθόνη σημείωσε άλμα κατά 47%, φτάνοντας τις 6,3 εκατομμύρια μονάδες σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του περασμένου έτους. Η εταιρεία προβλέπει ότι η ισχυρή ζήτηση, η επέκταση της γκάμας προϊόντων υψηλής ποιότητας και η παρουσίαση νέων τηλεοράσεων τεχνολογίας LED, θα εξακολουθήσει να ωθεί υψηλότερα τα κέρδη της LG Home Entertainment Company και στο τρίτο τρίμηνο του 2010.

Η Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία) της LG εμφάνισε πωλήσεις 30,6 εκ. μονάδων (συσκευών) σε αυτό το τρίμηνο, σημειώνοντας αύξηση 13% QoQ και 2% ΥοΥ, ως αποτέλεσμα της συνεχιζόμενης ανάπτυξης στις αναδυόμενες αγορές και της εισαγωγής νέων «έξυπνων» τηλεφωνικών συσκευών, όπως τα Ally και Optimus Q. Οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση 5,8% QoQ, αλλά σημείωσαν πτώση 29,5% YoY, και το περιθώριο λειτουργικού κέρδους για τις φορητές συσκευές κατέγραψε απώλεια YoY, κυρίως λόγω των επενδύσεων σε Έρευνα και Ανάπτυξη και την επέκταση του δικτύου διανομής στις αναδυόμενες αγορές για μελλοντική ανάπτυξη.

Η Home Appliance Company (Οικιακές Συσκευές) επέδειξε σταθερά θετικές επιδόσεις με αύξηση 16,5 ΥοΥ (29% σε βάση USD), με πωλήσεις ύψους 2,7 τρις KRW (2,3 δις USD) και λειτουργικό κέρδος 185 δις KRW (159 εκατομμυρίων USD). Ειδικότερα, η επέκταση των πωλήσεων με πρωτοπορία στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Ασίας, της Μ. Ανατολής και της Αφρικής και η αύξηση της ζήτησης σε αναπτυσσόμενες αγορές, οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων κατά 30% YoY στις αγορές του εξωτερικού. H Home Appliance Company στοχεύει στη συνέχιση της ισχυρής της απόδοσης, με την παρουσίαση νέων προϊόντων, όπως το πλυντήριο 6 Motion Front Loading (εμπρόσθιας φόρτωσης) με τεχνολογία Direct Drive και Γραμμικό Συμπιεστή, ενώ παράλληλα θα επεκτείνει τις δραστηριότητές της στους κλάδους υγείας και OEM.

Η Air Conditioning Company (Κλιματισμός) της LG, κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 0,3% (αύξηση 11% σε USD) ΥοΥ, φτάνοντας τα 1,6 τρις KRW (1,4 δις USD), ενώ το λειτουργικό κέρδος ανήλθε στα 59 δις KRW (51 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς της παγκοσμίως, παρουσιάζοντας νέα προϊόντα με υψηλή ενεργειακή απόδοση, και την αύξηση των επενδύσεων στις ηλιακές κυψέλες και το φωτισμό LED, ως κεντρικούς άξονες για τη μελλοντική της ανάπτυξη.

Η Business Solutions Company (Επαγγελματικές Λύσεις) κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά 14,7% ΥοΥ, με τις πωλήσεις να ανέρχονται στα 1,2 τρις KRW (1 δις USD), κυρίως χάρη στην αυξημένη ζήτηση παγκοσμίως για Monitor TVs και οθόνες Η/Υ με τεχνολογία LED. Η Business Solutions Company θα συνεχίσει την αναζήτηση νέων ευκαιριών, με στόχο την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της στον κλάδο του εμπορίου και του αυτοκινήτου, παρουσιάζοντας νέες ολοκληρωμένες λύσεις και εδραιώνοντας επιτυχημένες συνεργασίες.

Το καθαρό κέρδος του 2ου τριμήνου του 2010 παρουσίασε αύξηση κατά 27% QoQ, φτάνοντας στα 856 δις KRW (736 εκατομμύρια USD), που οφείλεται σε κυλιόμενο κέρδος ύψους 815 δις KRW, το οποίο προέκυψε από τη διακοπή λειτουργιών και τον αποκλεισμό συμμετοχής της LG Innotek στα ενοποιημένα αποτελέσματα της LG. Η LG Innotek αποκλείσθηκε από τα στοιχεία αυτά, λόγω της πτώσης της συμμετοχής της LG Electronics κάτω από το 50% τον Απρίλιο, ως αποτέλεσμα της έκδοσης μετοχών από την LG Innotek, που προήλθε από τη μετατροπή μετατρέψιμων ομολογιακών δανείων και ομολόγων με δικαιώματα προαίρεσης.

Η LG υιοθέτησε  τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (IFRS) το 2010, με στόχο την ενοποίηση των παγκοσμίων λογιστικών προτύπων της και των προτύπων χρηματοοικονομικής αναφοράς. Οι 94 θυγατρικές εταιρείες, στις οποίες η LG κατέχει ποσοστό πάνω από το 50% των μετοχών με δικαίωμα ψήφου, ενοποιήθηκαν βάσει των IFRS.

Η LG Electronics, αναμένει ήπια ανάπτυξη το 3ο τρίμηνο του 2010, λόγω της συνεχιζόμενης παγκόσμιας οικονομικής ανάκαμψης. H LG θα συνεχίσει να παρουσιάζει νέα προϊόντα σε βασικές κατηγορίες, όπως τα smart phones, ενώ θα επενδύει εντατικά σε Έρευνα και Ανάπτυξη,  στο marketing και στην ανάπτυξη προϊόντων κορυφαίας ποιότητας, με στόχο τη διασφάλιση της πρωτοκαθεδρίας στις αντίστοιχες κατηγορίες.

Σημείωση: Τα ποσά σε Κορεάτικα Γουόν (KRW) μετατρέπονται σε Δολάρια Η.Π.Α. (USD) κατά μέσο όρο ανά τρίμηνο. Η αντιστοιχία γουόν – δολαρίου ήταν 1,163 KRW ανά δολάριο Η.Π.Α. το 2ο τρίμηνο του 2010 και 1,291 KRW ανά δολάριο Η.Π.Α. το 2ο τρίμηνο του 2009.

Enhanced by Zemanta

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 29/07/2010, in LG. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: