Η Amadeus καταγράφει ανάπτυξη στις αγορές της Ασίας, της Μέσης Ανατολής και Αφρικής παρά την οικονομική κρίση

Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε ανάπτυξη σε σημαντικές αγορές. Όντας ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος πάροχος συστημάτων διανομής η Amadeus πέτυχε υψηλά επίπεδα απόδοσης για το 2009 στις περιοχές της Ασίας, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, παρά την κάμψη τα ταξίδια στην περιοχή λόγω της ύφεσης.

Στην Ασία, η Amadeus αύξησε το μερίδιο αγοράς των κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων μέσω ταξιδιωτικών γραφείων κατά 33%, ενώ η εταιρεία επεξεργάστηκε το μεγαλύτερο αριθμό κρατήσεων μέσω online ταξιδιωτικών γραφείων, καταλαμβάνοντας περισσότερο από 51% ποσοστό μεριδίου αγοράς. Οι κύριοι λόγοι για την αύξηση του μεριδίου αγοράς ήταν η αύξηση σε Αυστραλία, Χονγκ Κονγκ, Ινδονησία και Μαλαισία. Η Amadeus αύξησε επίσης τα επίπεδα ανθρωπίνου δυναμικού στην περιοχή κατά 15% σε περισσότερους από 1.400 υπαλλήλους και άνοιξε τρία νέα γραφεία στο Μπαλί της Ινδονησίας, στα Κο Σαμούι της Ταϊλάνδης και στη Γιανγκόν της Μιανμάρ.

Οι μεγάλες συμφωνίες με αεροπορικές εταιρείες της περιοχής συμπεριλαμβάνουν τις AirAsia, SEAir, Zest Airways, καθώς επίσης και ένα σύμφωνο Αμοιβαίας Κατανόησης με την Thai Airways για την εκτίμηση της πρώτης φάσης της εφαρμογής του Συστήματος Altea Customer Management. Από την άλλη, τα ταξιδιωτικά γραφεία που χρησιμοποίησαν την Amadeus για την επεξεργασία των κρατήσεών τους αυξήθηκαν σε 19.500.

Στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, η Amadeus πέτυχε μερίδιο αγοράς κοντά στο 45% το 2009, ανάπτυξη σημαντικά υψηλότερη από το σύνολο της βιομηχανίας. Παρά τους αργούς ρυθμούς ανάπτυξης της οικονομίας και τη μείωση του συνολικού αριθμού των κρατήσεων σε Μέση Ανατολή και Αφρική, η Amadeus επέδειξε ανθεκτικότητα με αύξηση στις κρατήσεις που αγγίζει σχεδόν το 9% σε σχέση με πέρυσι.

Επιπλέον, η Amadeus επέκτεινε το εύρος της, το μερίδιο αγοράς και το δυναμικό της με την λειτουργία τριών νέων, ιδιόκτητων γραφείων σε Συρία, Υεμένη και Λίβανο, κάνοντας έτσι την εταιρεία τη μόνη που διαθέτει γραφεία σε όλες τις αγορές της Μέσης Ανατολής. Η Amadeus ξεκίνησε επίσης τη λειτουργία Περιφερειακού Κέντρου με έδρα το Ντουμπάι, όπου διόρισε μια νέα ομάδα στελεχών, υπεύθυνη για την ανάπτυξη της Amadeus  σε αυτές τις αγορές.

“Παρά την δύσκολη, οικονομικά, χρονιά η Amadeus κατάφερε να ξεχωρίσει στις περιοχές της Ασίας, Μέσης Ανατολής και Αφρικής, που αποτελούν δύο από τις κύριες περιοχές δραστηριότητάς μας. Αυτό επετεύχθη κυρίως λόγω της σταθερής υποστήριξης και της δέσμευσης των συνεργατών και υπαλλήλων μας σε αυτές τις αγορές. Φέτος θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε αδιάκοπα αυτές τις αγορές και να προσφέρουμε την τεχνολογική καινοτομία, το παγκόσμιο εύρος και την εμπειρία που θα βάλει τα θεμέλια της σταθερής ανάπτυξης για την Amadeus στις παγκόσμιες αγορές,” σχολίασε ο κ. Philippe Chereque, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του Εμπορικού Τμήματος της Amadeus.

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 22/06/2010, in AMADEUS. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: