Η Saudi Arabian Airlines ολοκληρώνει με επιτυχία τη μετάβασή της στην πλατφόρμα Amadeus Altea CMS και λύσεις e-commerce

Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, ανακοίνωσε ότι η Saudi  Arabian Airlines  πραγματοποίησε με επιτυχία την μετάβαση στις ενότητες Κρατήσεων και Inventory της πλατφόρμας  Altéa  Customer  Management  System  (CMS)  και κύρια στοιχεία της σουίτας Amadeus e-Commerce.

Μετά από την μετάβαση του περασμένου μήνα, η αεροπορική εταιρεία έχει ήδη σημειώσει σημαντική αύξηση των κρατήσεων μέσω των online πωλήσεων, που πλέον αντιπροσωπεύουν πάνω από το 20% των συνολικών κρατήσεων, καταλήγοντας σε μια υγιή αύξηση των οικονομικών στοιχείων της εταιρείας.

Η εισαγωγή τεχνολογικών συστημάτων επόμενης γενιάς αποτελεί μέρος του προγράμματος εκσυγχρονισμού της εταιρείας με σκοπό την βελτίωση της ταξιδιωτικής εμπειρίας και την ενίσχυση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας. Εκτός από την τοποθέτηση της τεχνολογίας στην βάση των λειτουργιών της και την αλλαγή στρατηγικής, η αεροπορική εταιρεία αναβαθμίζει τον στόλο της και έχει λανσάρει ένα πρόγραμμα με σκοπό την βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και των προϊόντων μέσα από την χρήση των πιο προηγμένων τεχνικών διαχείρισης πελατών. Η πλατφόρμα Altéa CMS αντικαθιστά την πλατφόρμα τεχνολογίας που η εταιρεία χρησιμοποιεί τα τελευταία είκοσι χρόνια.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 15/06/2010, in AMADEUS, MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: