H Air Liquide, τεχνολογικός συνεργάτης στο συνέδριο Challenge Bibendum 20

Για άλλη μια φορά, η Air Liquide υπήρξε τεχνολογικός συνεργάτης στην 10η εκδήλωση Challenge Bibendum, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ρίο (Βραζιλία) από τις 30 Μαΐου έως τις 2 Ιουνίου 2010. Η διεθνής αυτή εκδήλωση, που διοργάνωσε η Michelin, αποτελεί μια ευκαιρία για την παρουσίαση καινοτόμων εφαρμογών σε φορτηγά, λεωφορεία, αυτοκίνητα, «καθαρά» αστικά οχήματα, και, περίπου 10 τύπους οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο, ώστε να ανακαλύψουν οι ενδιαφερόμενοι και συμμετέχοντες της εκδήλωσης τις προκλήσεις και τις καινοτομίες  για μια “πράσινη οδήγηση”.
Ο Όμιλος δημιούργησε  έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου με τεχνολογία διπλής πίεσης (350 και 700 bars), έτσι ώστε οι  διάφοροι τύποι υδρογονοκίνητων οχημάτων  να μπορούν να «γεμίσουν» με στόχο, από τη μια τη διεξαγωγή διαφόρων δοκιμών και αξιολογήσεων από το εξεταστικό κέντρο Riocentro, και από την άλλη, την πραγματοποίηση αγώνων ράλλυ, όπου τα οχήματα εξοπλισμένα με την τελευταία τεχνολογία θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις επιδόσεις τους σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Με βάση τις κατοχυρωμένες τεχνολογίες της Air Liquide αυτοί οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου παρέχουν στα οχήματα τη δυνατότητα να «γεμίσουν» σε λιγότερα από 5 λεπτά, υπό τις ίδιες συνθήκες όπως τα οχήματα που κινούνται με συμβατικά καύσιμα, με εύρος οδήγησης η οποία μπορεί να φτάσει μέχρι τα  500 χιλιόμετρα για ορισμένα οχήματα.  ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 10/06/2010, in AIR LIGUIDE, MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: