Τώρα το καλύτερο είναι φθηνότερο!

Η Hill’sTM Pet Nutrition πραγματοποίησε  το 2010  μια τολμηρή κίνηση προκειμένου να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς, ανακοινώνοντας  μείωση τιμών σε όλα τα  προϊόντα της από τον  Μάιο του 2010. Αυτή είναι πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρίας που εφαρμόζεται μια σημαντική μείωση των τιμών και συνοδεύεται από την υπόσχεση ότι δε θα γίνει κανένας συμβιβασμός στην υψηλή διατροφική ποιότητα των προϊόντων.

Η πρωτοβουλία αυτή λαμβάνεται μετά από μια από τις μεγαλύτερες και βαθύτερες περιόδους ύφεσης των τελευταίων πενήντα ετών, η οποία ώθησε πολλούς ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων να γίνουν πολύ περισσότερο προσεκτικοί σε ότι αφορά το κόστος της διατροφής του σκύλου ή της γάτας τους. Η Hill’sTM διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες δεν αγοράζουν τις τροφές για τα κατοικίδιά τους από τα κτηνιατρεία ή τα pet shops,  ή αναμιγνύουν τις ακριβές τροφές με οικονομικότερα προϊόντα.

Όταν η εταιρία ζήτησε από τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων* να αναφέρουν τα βασικά θέματα που τους προβληματίζουν προέκυψε ότι το συνολικό μηνιαίο κόστος διατροφής του κατοικίδιου αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία καθώς ο πληθυσμός ακολουθεί γενικά μια πιο προσεκτική οικονομική στρατηγική. Ανταποκρινόμενη σε αυτό το κρίσιμο θέμα, η εταιρία δεσμεύτηκε να καταστήσει τα προϊόντα της ολοένα και πιο προσιτά και με αυτό τον τρόπο να βοηθήσει τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων να συνεχίσουν να χορηγούν στα κατοικίδιά τους προϊόντα υψηλής ποιότητας.

Ένας άλλος παράγοντας που επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων για ορισμένους ιδιοκτήτες κατοικίδιων είναι το κόστος ανά συσκευασία, ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες. Από τον Απρίλιο του 2010, άλλαξε το μέγεθος για ορισμένα προϊόντα της σειράς Hill’s Prescription DietTM έτσι ώστε να γίνουν πιο προσιτά στους αγοραστές. Τα προϊόντα Canine Prescription DietTM c/dTM, d/dTM, i/dTM, k/dTM και j/dTM διατίθενται σε συσκευασία των 12 kg αντί των 14kg. Τα προϊόντα Feline Prescription DietTM c/dTM, k/dTM, r/dTM, i/dTM και s/dTM διατίθενται σε συσκευασία των 1.5kg αντί των 2kg. Επίσης οι συσκευασίες των τροφών για σκύλο Science Plan 15 κιλών, μετατράπηκαν σε πιο βολικές των 12 κιλών. Η μείωση της τιμής θα εφαρμοστεί αναλογικά μαζί με το μικρότερο μέγεθος της συσκευασίας, οπότε πολλοί πελάτες θα παρατηρήσουν σημαντική μείωση κατά τη στιγμή της αγοράς.

Σε αντίθεση με άλλες εταιρίες από διάφορους κλάδους, η Hill’sTM αντιστάθηκε στην εισαγωγή μιας γκάμας προϊόντων χαμηλότερου προϋπολογισμού και έχει δεσμευτεί ότι θα διατηρήσει την ασφάλεια, την ποιότητα και την απόδοση των προϊόντων, παρέχοντας τη διαβεβαίωση ότι οι κτηνίατροι και τα pet shops μπορούν να συστήσουν τα προϊόντα Science PlanTM και Prescription DietTM χωρίς την παραμικρή αμφιβολία.

Όπως δήλωσαν στελέχη της Hill’sTM , “Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους κτηνιάτρους, τα pet shops αλλά και όλους τους ιδιοκτήτες ζώων συντροφιάς  για τη συνεχή στήριξη και αφοσίωσή τους. Κάθε κατοικίδιο αξίζει και χρειάζεται μια αξιόλογη διατροφή και αυτή η μείωση των τιμών σε συνδυασμό με τη νέα πιο βολική συσκευασία, θα διευκολύνει τις όλους  να προτείνουν ή να επιλέγουν  τα προϊόντα της Hill’s, έχοντας τη σιγουριά ότι τα κατοικίδια λαμβάνουν μια διατροφή υψηλής ποιότητας σε νέες, χαμηλότερες τιμές. Έχοντας ακούσει προσεκτικά όσα μας είπαν οι επαγγελματίες το 2009, φέτος θα επιδείξουμε τη δέσμευσή μας στα παραπάνω με πολύ σαφείς και προφανείς τρόπους.”

*Hill’s Shopper Insight Study 2009

Advertisements

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 10/06/2010, in MARKETING, PROVET. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: