Η Amadeus παρουσιάζει πρώτη το “Fare Families”, μια εμπορική λύση για το online ταξιδιωτικά γραφεία και τις ιστοσελίδες τους

Η Amadeus, ο κορυφαίος τεχνολογικός συνεργάτης της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, παρουσίασε πρόσφατα το Amadeus Master Pricer Agent Fare Families, μια νέα επιλογή από το Portfolio του Master Pricer, που επιτρέπει στα ταξιδιωτικά γραφεία να διευκολύνουν τους πελάτες τους στην διαδικασία σύγκρισης τιμών των αεροπορικών εταιρειών και των όρων τους online.

Η λύση κάνει την διαδικασία αγοράς για τον τελικό καταναλωτή πιο διαφανή, αφού πλέον μπορούν να συγκρίνουν τιμές κάτω από τους ίδιους όρους. Επιπλέον, η λύση βελτιώνει την ικανότητα των ταξιδιωτικών γραφείων να κατευθύνουν τους πελάτες στο πιο προσοδοφόρο περιεχόμενο και να πωλούν υψηλότερες τιμές με πιο ευνοϊκούς όρους. Συνεπώς τα ταξιδιωτικά γραφεία αποτελούν ένα πιο ελκυστικό κανάλι διανομής, ενισχύοντας τις σχέσεις με τις αεροπορικές εταιρείες.

Όπως και η λύση Master Pricer, το Agent Fare Families δίνει αποτελέσματα για περίπου 200 προτεινόμενες τιμές για πτήσεις εσωτερικού ή εξωτερικού από περισσότερες από 500 αεροπορικές εταιρείες. Ωστόσο, η λύση αυτή προχωρά ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας στα ταξιδιωτικά γραφεία να συγκεντρώνουν τιμές κάτω από τους ίδιους όρους, από διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, σε κατηγορίες ή “οικογένειες” τιμών. Για παράδειγμα, οι μη επιστρεφόμενες τιμές μπορούν να συγκεντρωθούν όλες σε μια “οικογένεια”, ενώ οι ναύλοι που επιστρέφονται με μια μικρή επιβάρυνση συγκεντρώνονται σε μία άλλη κατηγορία και οι  ευέλικτοι ναύλοι σε μια τρίτη κατηγορία, συγκεντρώνοντας συνολικά μέχρι και 6 κατηγορίες.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία αποφασίζουν και σχεδιάζουν όπως επιθυμούν τις οικογένειες ναύλων και μπορούν να προσδώσουν περισσότερη αποδοτικότητα σε συγκεκριμένο αεροπορικό περιεχόμενο. Αυτό το πρόσφατο χαρακτηριστικό καθιστά το Master Pricer Agent Fare Families ένα πανίσχυρο εμπορικό εργαλείο.

Με την προσθήκη λειτουργιών upselling, το Master Pricer Fare Families βοηθά τα ταξιδιωτικά γραφεία να δημιουργούν παρόμοια περιβάλλοντα πραγματοποίησης κρατήσεων όπως αυτά προσφέρονται από τις αεροπορικές εταιρείες, αυξάνοντας έτσι τις επιλογές των πελατών και την διαφάνεια των χαρακτηριστικών των προϊόντων, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία αγοράς.

“Το λανσάρισμα του Master Pricer Fare Families δείχνει την δέσμευση της Amadeus για την ανάπτυξη πρωτοποριακών εργαλείων που εξυπηρετούν τόσο τα Online ταξιδιωτικά γραφεία, όσο και τις ιστοσελίδες των παραδοσιακών γραφείων για να αυξήσουν τις δυνατότητες πώλησης  και κατά συνέπεια να αυξήσουν της εισροή εσόδων τους. Όταν οι αεροπορικές εταιρείες παρουσίασαν τις κατηγορίες ναύλων με αυτό τον τρόπο, μέσα σε τρεις μήνες κατέγραψαν αύξηση των Online εσόδων κατά 30% και αύξηση της online αποδοτικότητας 8% κατά μέσο όρο. Στην περίπτωση των ταξιδιωτικών γραφείων, αυτό μεταφράζεται, πρώτα σε περισσότερα έσοδα και βελτιωμένη ρευστότητα και τελικά, σε μεγαλύτερη αποδοτικότητα,” εξηγεί ο κ.Stephane Durand, Διευθυντής του Τμήματος Online και Leisure της Amadeus. “Τα ταξιδιωτικά γραφεία είναι πλέον σε θέση να μεταφράζουν αυτού του είδους την απόδοση σε μια σημαντική βελτίωση στις σχέσεις με τους προμηθευτές τους.”

Το Amadeus Master Pricer Fare Families είναι διαθέσιμο για online ταξιδιωτικά γραφεία και για ταξιδιωτικά γραφεία που διαθέτουν online παρουσία. Η offline έκδοση της λύσης θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του 2010.

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 26/05/2010, in MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: