Η Amadeus καταγράφει σταθερή απόδοση το πρώτο τρίμηνο του 2010

Austrian Airlines Boeing 737-7Z9 OE-LNN; forme...
Image via Wikipedia

Διψήφια νούμερα ανάπτυξης στους τομείς Διανομής και Τεχνολογίας

  • Τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν κατά 58,1% στα 128,9 εκ. Ευρώ
  • Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 13,4% στα 705,3 εκ. Ευρώ
  • Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων βελτιώθηκαν κατά 26,1% στα 280,3 εκ. Ευρώ

Η Amadeus IT Holding S.A., μητρική εταιρεία της Amadeus IT Group S.A., κορυφαίας εταιρείας διαχείρισης συναλλαγών και πάροχος προηγμένων τεχνολογικών λύσεων για την παγκόσμια ταξιδιωτική και τουριστική βιομηχανία, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2010.

Η αύξηση της τάξεως του 58,1% στα καθαρά κέρδη η οποία έφτασε τα 128,9 εκ. Ευρώ υποστηρίζεται από την ανάπτυξη στα έσοδα κατά 13,4% στα 705,3 εκ. Ευρώ, όπως επίσης και από την βελτίωση μεγεθών στα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κατά 26,1% στα 280,3 εκ. Ευρώ. Τα μεγέθη αυτά συμβάλλουν στην σταθερή αναπτυξιακή τάση της Amadeus για σταθερή ανάπτυξη, κάτι το οποίο διαφαίνεται και από την αύξηση στα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων κάθε χρόνο από το 2004 μέχρι και το 2009.

Το ετήσιο περιθώριο κέρδους προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων αυξήθηκε από 35,7% σε 39,7% και τα κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 58,2% σε 0,36 Ευρώ ανά μετοχή. Τα καθαρά χρέη μειώθηκαν κατά 120,3 εκ. Ευρώ.

Αυτή η σταθερή ανάπτυξη ενισχύεται από διψήφια νούμερα στους τομείς της Διανομής και των Τεχνολογικών Λύσεων. Τα έσοδα στον τομέα της Διανομής αυξήθηκαν κατά 12,4% ενώ ο όγκος των αεροπορικών κρατήσεων των online ταξιδιωτικών γραφείων αυξήθηκε κατά 9,6% το πρώτο τρίμηνο του 2010, καθοδηγούμενη κυρίως από την απόδοση των αναδυόμενων αγορών, όπως η Μέση Ανατολή, η Αφρική, οι χώρες CESE[1], η Ασία και οι χώρες του Ειρηνικού). Η Amadeus διατήρησε την ηγετική της θέση παγκοσμίως, καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς κοντά στο 37% των κρατήσεων των ταξιδιωτικών γραφείων. Ο τομέας τεχνολογικών λύσεων αύξησε τα έσοδά του κατά 17,9%, συνεχίζοντας το ρεκόρ σταθερής ανάπτυξης, με την ολοκλήρωση συμφωνημένων μεταβάσεων[2] σε τεχνολογικό σύστημα της Amadeus.

Ο κ. David Jones, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Amadeus δήλωσε: “Η ετήσια αύξηση των συνολικών εσόδων κατά 13,4%, των κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων κατά 26,1% και η σημαντική αύξηση του καθαρού κέρδους κατά 58,1% στα 128,9 εκ. Ευρώ αποτελεί την περαιτέρω απόδειξη της δύναμης και την κερδοφορίας του επιχειρηματικού μοντέλου της Amadeus. Τα στοιχεία που δείχνουν αύξηση στις αεροπορικές και ταξιδιωτικές κρατήσεις αποτελούν έναν ισχυρό δείκτη της αναπτυξιακής μας δυναμικής, καθώς η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία συνεχίζει να ανακάμπτει.”

Κυριότερα Σημεία του Πρώτου Τριμήνου 2010:

Διανομή

Το πρώτο τρίμηνο του 2010, η Amadeus συνέχισε την πορεία της στην υπογραφή μακρόχρονων συμφωνιών πλήρους περιεχομένου με σημαντικές αεροπορικές εταιρείες όπως οι Air France-KLM (4 έτη), Westjet (3 έτη), Iberia (5 έτη) και Austrian Airlines (5 έτη). Αυτά τα συμβόλαια προστίθενται στον αριθμό των προσφάτως υπογεγραμμένων συμφωνιών πλήρους περιεχομένου που εξισορροπούν τις ανάγκες των αεροπορικών εταιρειών για αποτελεσματική διανομή με ασφαλή πρόσβαση σε σχετικό ταξιδιωτικό περιεχόμενο για ταξιδιωτικά γραφεία. Η Amadeus υπέγραψε παρόμοιες συμφωνίες το 2009 με εταιρείες όπως οι British Airways (3 έτη), Lufthansa και Swiss (5 έτη), SAS Group (5 έτη) και Virgin Atlantic (3 έτη). Όλες οι παραπάνω συμφωνίες περιέχουν και συμφωνίες για βοηθητικές υπηρεσίες[3], ενώ περισσότερες από το 80% του συνόλου των αεροπορικών κρατήσεων που πραγματοποιούνται από ταξιδιωτικά γραφεία που συνεργάζονται με την Amadeus γίνονται μέσω συμφωνιών πλήρους περιεχομένου.

Τον Φεβρουάριο η Amadeus και η Carlson Wagonlit Travel (CWT), κορυφαία εταιρεία που εξειδικεύεται στην διαχείριση επαγγελματικών ταξιδιών, υπέγραψαν σύμφωνο αμοιβαίας κατανόησης για την ανάθεση κάποιων από τις mid και back office τεχνολογιών πραγματοποίησης συναλλαγών της εταιρείας στην Amadeus. Η Amadeus υπέγραψε επίσης και μια μακρόχρονη συμφωνία διανομής, ενισχύοντας την υπάρχουσα σχέση των δύο μερών.

Επίσης, τον Φεβρουάριο η Amadeus ανακοίνωσε της στρατηγική της συμμαχία με  την Concur, κορυφαία εταιρεία παροχής εξειδικευμένων λύσεων διαχείρισης εταιρικών εξόδων, με σκοπό να συνδυάσουν σημαντικές τεχνολογικές τεχνικές για την δημιουργία μιας λύσης διαχείρισης ταξιδιών και εταιρικών εξόδων. Στην συμφωνία περιλαμβάνεται η ενοποίηση των κρατήσεων από το Amadeus e-Travel Management στο Concur Expense, καθώς επίσης και η ενοποίηση της κύριας τεχνολογίας διανομής της Amadeus στο Concur Cliqbook Travel και σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η εταιρεία παρέχει αυτού του είδους την τεχνολογία σε τρίτο πάροχο.

Μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου, η Amadeus παρουσίασε επίσης και το CheckMyTrip για κινητές συσκευές επιτρέποντας στους ταξιδιώτες να λαμβάνουν πληροφορίες για τα πιο ενημερωμένα ταξιδιωτικά πλάνα εν κινήσει. Παρουσιάστηκαν επίσης οι πιλοτικές εφαρμογές του CheckMyTrip γιαiPhone και Blackberry, καθώς επίσης και μία εφαρμογή για τον διαμοιρασμό προγράμματος του χρήστη στο Facebook.

Τεχνολογία Αεροπορικών Εταιρειών

Τους πρώτους τρεις μήνες του 2010 η Amadeus έχει πραγματοποιήσει τρεις νέες μεταβάσεις για τις TAP Portugal, Aegean Airlines και MauritaniaAirways, σε ένα ή περισσότερα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας Altéa Customer Management System. Η Aegean Airlines υιοθέτησε με επιτυχία όλα τα χαρακτηριστικά της Altea σε χρόνο ρεκόρ. Οι μεταβάσεις αυτό το τρίμηνο αντιστοιχούν σε πάνω από 15 εκατομμύρια επιπρόσθετων επιβατών για την Amadeus[4].

Επιπλέον, η Amadeus έχει μεταφέρει 3 πελάτες χρήστες της Altea, μεταξύ των οποίων και η Spanair και Grupo SATA, στο σύστημα DepartureControl. Ταυτόχρονα, η Spanair μετέφερε το σύστημα διαχείρισης αναχωρήσεών της στην πλατφόρμα Star Alliance’s Common IT Platform (CITP), επιτυγχάνοντας πλήρη λειτουργικότητα, ενώ η LOT Polish Airlines επέκτεινε την τεχνολογική της συμφωνία με την Amadeus για την υιοθέτηση της πλατφόρμας inventory Star CITP και γίνεται πλέον το 13ο μέλος της συμμαχίας που επιλέγει την κοινή, κεντροποιημένη πλατφόρμα της Amadeus.

Κατά την διάρκεια αυτής τη περιόδου, 2 τοπικές Γαλλικές αεροπορικές εταιρεία υπέγραψαν συμφωνία για υιοθέτηση επιπλέον χαρακτηριστικών της πλατφόρμας Altea. Επιπλέον, η Asiana Airlines υπέγραψε συμφωνία έναρξης αξιολόγησης της Altea CMS.

Στον τομέα του e-commerce η Amadeus ανανέωσε το συμβόλαιό της με την TAROM και ενσωμάτωσε στο portfolio της την Aegean Airlines. Σήμερα, πάνω από 100 αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνολογία e-Commerce της Amadeus για να τροφοδοτήσουν και να βελτιώσουν τις onlineπωλήσεις τους. Ακόμη, η Croatia Airlines, ξεκίνησε να χρησιμοποιεί το Amadeus Affinity Shopper, μια λύση αναζήτησης για ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών, που πρωτοπαρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2009. Μέσω αυτής της λύσης οι καταναλωτές μπορούν να εξερευνήσουν και να επιλέξουν το ταξίδι τους με βάση την επιθυμητή εμπειρία διακοπών, επιτρέποντάς τους να πραγματοποιούν ανοιχτές ερωτήσεις όπως “που μπορώ να πάω, τι μπορώ να κάνω για το ποσό που θέλω να ξοδέψω;”

Δραστηριότητες Ομίλου

Τον Σεπτέμβριο του 2009 η Amadeus υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με το ίδρυμα Millennium Foundation for Innovative Finance for Health για να ενισχύσει την MASSIVEGOOD, ένα πρόγραμμα που δίνει την δυνατότητα στους ταξιδιώτες να συνεισφέρουν ένα μικρό ποσό κάθε φορά που αγοράζουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες, το οποίο θα διατεθεί για την καταπολέμηση του AIDS, της ελονοσίας και της φυματίωσης στις αναπτυσσόμενες χώρες. Σαν μέρος της συμφωνίας, η Amadeus δημιούργησε μια τεχνολογική λύση που μπορεί να ενσωματωθεί σε όλα τα GDS συστήματα και τα συστήματα κρατήσεων για αεροπορικά εισιτήρια, όπως επίσης και γενικών κρατήσεων. Σαν αποτέλεσμα, η διαδικασία συνεισφοράς στηνMASSIVEGOOD από όλους όσους ταξιδεύουν διευκολύνεται και γίνεται μέσω ενός απλού κλικ κάθε φορά που οι πελάτες πραγματοποιούν κρατήσεις, είτε online, είτε μέσω ενός ταξιδιωτικού γραφείου.

Τον Μάρτιο η Amadeus και η Auralog, μια πολυεθνική εταιρεία που εξειδικεύεται σε υλικό e-learning και λύσεις γλωσσικής εκπαίδευσης, υπέγραψαν συμφωνία πλαισίου για την δημιουργία έργων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης για τον τομέα της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας.

Reblog this post [with Zemanta]

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 19/05/2010, in MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: