Η WΙND είναι «Green» ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και μέσα από πράξεις

Αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευση της για ανάπτυξη με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και τις αρχές της αειφορίας, η WIND συμμετείχε στη φετινή,  2η ημερίδα για τις Πράσινες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών «Green ICT».

Εκπροσωπώντας την εταιρία στην ημερίδα, ο Γιώργος Τσαπρούνης, Διευθυντής Εταιρικών Σχέσεων, δήλωσε: «Στη WIND Ελλάς πιστεύουμε ότι η περιβαλλοντική βιωσιμότητα και η επιχειρηματική ανάπτυξη δεν είναι αντικρουόμενες έννοιες και αναγνωρίζουμε ότι η χρήση τεχνολογίας αιχμής στον κλάδο μας αναδεικνύεται σε ένα πολλά υποσχόμενο μέσο για την επίτευξη του στόχου της Βιώσιμης Ανάπτυξης, σε παγκόσμιο επίπεδο. Σήμερα η WIND Ελλάς είναι περισσότερη ευαισθητοποιημένη από ποτέ –αλλά και πιο έτοιμη από ποτέ- να υιοθετήσει ακόμα περισσότερες πρακτικές και προγράμματα που ευνοούν τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Είμαστε Green και μέσα από την καθημερινή μας λειτουργία θέτουμε στόχους για να γίνουμε Greener. Και όλα αυτά ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και μέσα από πράξεις».

Στα 16 χρόνια που δραστηριοποιείται στο χώρο των τηλεπικοινωνιών, η WIND, έχει επιλέξει να επενδύει σε μία ανάπτυξη που στηρίζεται στις αρχές της αειφορίας, με σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον. Στο πλαίσιο υλοποίησης της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας «Στην Πράξη», η εταιρία αναλαμβάνει μια σειρά  «πράσινων» πρωτοβουλιών  όπως τα προγράμματα ανακύκλωσης, εξοικονόμησης ενέργειας και φυσικών πόρων μέσω της αναβάθμισης των  υποδομών και δικτύων της, διαχείρισης απορριμμάτων, περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης του κοινού και στήριξης περιβαλλοντικών οργανώσεων. Οι συγκεκριμένες δράσεις έχουν ήδη φέρει απτά αποτελέσματα. Μιλώντας με νούμερα:

Αναβαθμίζοντας  το Δίκτυο Κορμού, η WIND προσφέρει δυνατότητα εξοικονόμησης ενέργειας άνω του 50% στα διαβιβαστικά κέντρα.

  • Εγκαθιστώντας αποδοτικότερους εξοπλισμούς στους σταθμούς βάσης, η εταιρία επιτυγχάνει εξοικονόμηση ενέργειας που στο σύνολο του σταθμού φτάνει μέχρι το 65%.
  • Η WIND πέτυχε το 2009 να μειώσει κατά 20%  σε σχέση με το 2008, το μέσο βάρος των συσκευασιών της, διαθέτοντας έτσι λιγότερα κατά 38 τόνους υλικά συσκευασίας στην αγορά και, κατ’ επέκταση, στο περιβάλλον.
  • Το 2009 η WIND κατάφερε να παράξει 36 τόνους λιγότερα απόβλητα και να αυξήσει το ποσοστό ανακύκλωσης επί του συνόλου στο 62%, από περίπου 50% το 2008.
  • Σε συνεργασία με όλα τα εγκεκριμένα Συλλογικά Συστήματα διαχείρισης αποβλήτων,  μέσα σε ένα μόνο έτος, πάνω από 130.000 μπαταρίες διαχειρίσθηκαν μέσω των κάδων μικρών ηλεκτρικών στηλών ενώ  για τρίτη συνεχόμενη χρονιά παρατηρήθηκε  άνω του 100% αύξηση στον αριθμό μπαταριών που η WIND διαχειρίστηκε μέσω του φορέα ανακύκλωσης ΑΦΗΣ, λειτουργώντας ως σημείο συλλογής για το κοινό.

Αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες με στόχο τη μείωση του χρησιμοποιούμενου χαρτιού, η εταιρία αναμένεται μέσα στο 2010 να εξοικονομήσει 52 τόνους χαρτιού  οι οποίο ισοδυναμούν με 114 τόνους ξυλείας ή, κατά προσέγγιση, 880 δέντρα.

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 18/05/2010, in MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: