Neurosoft: Επιτυχημένη Εγκατάσταση του Συστήματος BOLT 2 στην Lottomatica


    12 Μαΐου 2010 – Η Neurosoft ανακοινώνει την επιτυχημένη εγκατάσταση του συστήματος BOLT στην Lottomatica. Η λειτουργικότητα του BOLT εξατομικεύτηκε και ενσωματώθηκε πλήρως στα συστήματα παραγωγής της Lottomatica. Το BOLT λαμβάνει και επεξεργάζεται πραγματικά δεδομένα της Lotomatica, πηγή των οποίων αποτελούν οι δύο πλατφόρμες αθλητικού στοιχηματισμού, BΕΤΤΕR και TOTOSI της εν λόγω εταιρείας.
    H νέα έκδοση του BOLT διασφαλίζει την αποτελεσματική επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων των εταιρειών αθλητικού στοιχηματισμού (Betting Operators), και τους επιτρέπει να ενισχύουν την ανταγωνιστική τους θέση τους στην αγορά και να βελτιστοποιουν τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
    Η ευέλικτη αρχιτεκτονική, ο μεθοδικός τρόπος λειτουργίας καθώς και οι εξειδικευμένοι αλγόριθμοι του BOLT παρέχουν ακριβή και σε πραγματικό χρόνο, εκτίμηση και παρακολούθηση του εν δυνάμει παθητικού (liability) των Betting Operators. Επιπλέον, η αναβαθμισμένη λειτουργικότητα, η εργονομική διεπαφή του χρήστη και οι εξατομικευμένες οθόνες και αναφορές του BOLT, μεγιστοποιούν την απόδοση και την αποτελεσματικότητα των trading teams των εταιρειών αθλητικού στοιχηματισμού.
    Μία από  τις μεγαλύτερες προκλήσεις στις οποίες ανταποκρίνεται επιτυχώς το BOLT, είναι η ενοποίηση συστημάτων διαφορετικής τεχνολογίας, επιτρέποντας στις εταιρείες αθλητικού στοιχηματισμού να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το σύνολο των δραστηριοτήτων τους και κατά συνέπεια του εν δυνάμει παθητικού τους.
    Η Neurosoft A.E είναι μία Ελληνική εταιρεία με έδρα την Αθήνα, εισηγμένη στην αγορά ΑΙΜ του Χρηματιστηρίου του Μιλάνου, (ISINGRS802003004, Reuters NRST.MI, Bloomberg NRST:IM). Η Neurosoft σχεδιάζει, αναπτύσσει, παραμετροποιεί και συντηρεί ολοκληρωμένες λύσεις λογισμικού, οι οποίες αναπτύσσονται in-house, για τους τομείς Sports Betting, Factoring και Business Intelligence. Η Neurosoft εξειδικεύεται στην παραγωγή προϊόντων και υπηρεσιών Έρευνας και Ανάπτυξης και παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις νέων τεχνολογιών, προκειμένου να παρέχει στους πελάτες της παραμετροποιημένες και βέλτιστες λύσεις λογισμικού.

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 12/05/2010, in MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: