Η εποχή της εταιρικής αειφορίας & υπευθυνότητας

Τα Money Conferences σε συνεργασία με τη EuroCharity διοργανώνουν για 4η συνεχή χρονιά το συνέδριο CEO & CSR Money Conference με τίτλο «CSR 2.0: Η εποχή της εταιρικής αειφορίας & υπευθυνότητας», που θα πραγματοποιηθεί στο Ζάππειο Μέγαρο στις 11 Ιουνίου του 2010 και θα εστιάσει στη μετάβαση από το μοντέλο CSR 1.0 στο μοντέλο CSR 2.0, μια νέα έννοια που εμπερικλείει τη διαδραστικότητα στη σχέση επιχείρησης-κοινωνίας.

Το συνέδριο, όπως κάθε χρόνο θα κορυφωθεί με την τελετή για τα «Βραβεία CEO & CSR Money Conference 2010» τα οποία επιβραβεύουν τις πλέον υπεύθυνες επιχειρήσεις στην Ελλάδα.

Οι νικητές των βραβείων θα προκύψουν από τα αποτέλεσμα της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας και τη γνώμη της ειδικής επιτροπής που έχει συσταθεί ειδικά για τη διεξαγωγή των βραβείων.

Η ηλεκτρονική ψηφοφορία ξεκίνησε σήμερα,  Δευτέρα, 10 Μαϊου 2010, θα διαρκέσει δύο εβδομάδες, έως την Παρασκευή, 21 Μαϊου 2010.

Ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο ή επισκεφθείτε την κεντρική σελίδα της EuroCharity (www.eurocharity.gr) και ψηφίστε για την ανάδειξη των πλέον υπεύθυνων επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Πατήστε εδώ για να μεταφερθείτε αυτόματα στη σελίδα ψηφοφορίας.

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 10/05/2010, in MARKETING. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: