Green ICT: Ημερίδα «Πράσινες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών «

Αποσκοπώντας στην αναζήτηση ευκαιριών και βλέποντας  την οικονομική κρίση ως πεδίο  διάκρισης των επιχειρηματικών  πρωτοβουλιών για την έξοδο από  αυτή, η 2η Ημερίδα για της Πράσινες Τεχνολογίες Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, Green ICT (www.greenict.gr), θα διεξαχθεί στο ξενοδοχείο Divani Caravel την Δευτέρα, 17 Μαΐου 2010, επ’ ευκαιρία της Παγκόσμιας Ημέρας των Τηλεπικοινωνιών.
Είναι μία εκδήλωση του Τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (e-TEE), που διοργανώνεται από την Smart Press και την SPEG και τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Η διοργάνωση της  ημερίδας αποσκοπεί  στη διερεύνηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), την καθιέρωση  και εφαρμογή πράσινων πρακτικών αναφορικά με την τεχνολογία στην Ελλάδα και τις προοπτικές Πράσινης Ανάπτυξης ως αποτέλεσμα της σύγχρονης τεχνολογίας.

To Green ICT φιλοδοξεί να γίνει το βήμα διατύπωσης καινοτόμων προτάσεων, αλλά και η πλατφόρμα διαλόγου ανάμεσα στην πολιτική ηγεσία, τις επιχειρήσεις και την ακαδημαϊκή κοινότητα του τόπου, έτσι ώστε, μέσα από συγκεκριμένες πολιτικές να αξιοποιηθούν οι ευκαιρίες και οι πρωτοποριακές ιδέες για την έμπνευση, τη δημιουργία και την υλοποίηση ενός άλλου μοντέλου ανάπτυξης, που τόσο πολύ έχει ανάγκη η χώρα στη συγκεκριμένη χρονική συγκυρία.
Η επιλογή της  Παγκόσμιας Ημέρας Τηλεπικοινωνιών για την πραγματοποίηση του Green ICT, εμπεριέχει και έναν προφανή συμβολισμό: Με αυτό τον τρόπο αναδεικνύεται το γεγονός ότι οι εταιρείες του τηλεπικοινωνιακού χώρου, πρωτοστατούν στο Green ICT, μειώνοντας  -χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες- το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ παράλληλα μέσα από τη χρήση οικολογικών υλικών, ανακύκλωσης, εναλλακτικών πηγών ενέργειας κ.ά. κάνουν το Green ICT πράξη.
Στο Green ICT θα αναδειχθεί επίσης το γεγονός, ότι με τη χρήση της σύγχρονης τηλεπικοινωνιακής τεχνολογίας (mobile Internet, tele-presence, paperless office κλπ), επηρεάζονται όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς, μειώνοντας τόσο το ενεργειακό αποτύπωμά τους, όσο και το λειτουργικό κόστος.

Τέλος, ιδιαίτερη σημασία έχει η ενότητα που αφορά το Κανονιστικό πλαίσιο διακηρύξεων Δημοσίου σε τομείς όπως: Green Πρακτικές, Δεοντολογία, Περιβαλλοντολογικές Επιπτώσεις καθώς και η θεσμοθέτηση Green Βαθμολογίας, η οποία θα είναι απαραίτητη στο μέλλον για συμμετοχή σε διαγωνισμούς του Δημοσίου.
Στην Ημερίδα έχουν  προσκληθεί κορυφαίοι εισηγητές  από τον πολιτικό, ακαδημαϊκό και  επιχειρηματικό χώρο, ενώ θα την  παρακολουθήσουν ανώτατα διοικητικά στελέχη πολλών κορυφαίων ελληνικών και ξένων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, αλλά και στις χώρες της Νοτιανατολικής Ευρώπης.
Την ευθύνη της διοργάνωσης  έχουν: η Smart Press, μία από τις σημαντικότερες εκδοτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα όσο αφορά στο χώρο των εξειδικευμένων μέσων ενημέρωσης με έμφαση
στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών, και η SPEG που είναι εξειδικευμένη στην οργάνωση συνεδρίων στην Ελλάδα και το Εξωτερικό.
Περισσότερες πληροφορίες  είναι διαθέσιμες στην ηλεκτρονική  διεύθυνση : www.greenict.gr

About stavrosalatas

Ο Σταύρος Αλατάς – Καρακάσης γεννήθηκε στις 19/06/56 στη Χαλκίδα, όπου και τελείωσε τις βασικές κατώτερες και μέσες σπουδές. Από το 1971 σε ηλικία 14 ετών ήταν ανταποκριτής της εφημερίδας «ΟΜΑΔΑ» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη στην Εύβοια. Από το 1974 μέχρι και το 1990 διετέλεσε δημοσιογράφος, αρχισυντάκτης και επιτελικό στέλεχος στις εφημερίδες «ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ», «ΑΥΓΗ» και «ΕΘΝΟΣ», ενώ ήταν ανταποκριτής σε πληθώρα εντύπων του εξωτερικού αλλά και της περιφέρειας. Από το 1981 μέχρι και το 1987 ήταν επικεφαλής του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων του ομίλου εταιριών «ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ». Από το 1983 μέχρι και το 1988 ήταν ένας από τους τρεις μετόχους των εταιριών “Programma” (Δημόσιες Σχέσεις, Επικοινωνία, Σύμβουλοι Επιχειρήσεων) και της διαφημιστικής εταιρίας “Adveco”. Το 1987 επιμελήθηκε στην εφημερίδα «Απογευματινή» την έκδοση του πρώτου ένθετου περιοδικού ελληνικής εφημερίδας, στο οποίο διετέλεσε μέχρι και το 1990 Σύμβουλος Έκδοσης. Τον Μάιο του 1990 δημιούργησε την εταιρία Δημοσίων Σχέσεων “Deal”, όπου είναι και ο κύριος μέτοχος και τέσσερα χρόνια αργότερα την εταιρία Promotion "Face". Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Δημοσίων Σχέσεων.

Posted on 07/04/2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Σχολιάστε.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: